onsdag den 13. februar 2019

Feedback på problemfelt fra medstuderende


Ved sidste undervisning havde vi round-tabels, hvor vi gav og fik feedback på vores læringstoretiske problemfelter. Jeg er stadig ved at indkredse mit, men det lader heldigvis til, at jeg godt kan arbejde med et problemområde fra min vejledningshverdag uden at det skal twistes for meget i forhold læringsmål det modulopgaven.

Jeg fik feedback og ideer til at kigge nærmere på Cooperativ Learning, evt. selv producere små videoklip der kunne lægge op til spørgsmål. Lave en Padlet som eleverne kunne stille spørgsmål via, lave en Kahoot som evaluering og så er det også lidt sjovt. Bede deltagerne optage en lydfil med mine konklusioner på samtalerne, så de kan lytte senere og være mere guidet.

Tak til mine medstuderende for feedback👍


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Efter 2. vejledning - nu snart med en færdig synopsis

Så tror jeg snart, at synopsis er på plads, men jeg har også været i gang med læsningen pænt længe. Jeg vil gerne skabe aktiv deltagelse v...