onsdag den 13. februar 2019

Thinglink

Pyh - det var en hård opgave at få lavet min første Thinglink. Det skulle være så let, og så er det alligevel ikke. Tak til Flemming og Gitte for hjælp og tålmodighed.
"En aktivist - type" som mig er ikke så god til at læse manualer. Kaster mig bare over det, men når så teknikken ikke vil, så ....
Men her er den så:
https://www.thinglink.com/scene/1150745856924712962

(hmm - hvordan kan jeg få den vist uden hele linket, men ved et tryk "her")?

Jeg ved ikke, om Thinglink vil være den rette web-teknologi i min vejledning. Skal prøve at arbejde mere med det, men udfordringerne med at skabe produktet, var i hvert fald en opmærksomhed omkring, hvor vigtigt det er, at jeg forstår at bruge og ikke går i panik, hvis det ikke virker. Ha altid en plan B. At bruge web 2.0 i min hverdag som vejleder bliver noget at en udfordring. Desuden skal jeg have egne billeder, for Google har ingen fra mit område, som må anvendes. Jeg skal snakke med skolens kommunikationsfolk vedr., hvilke billeder som jeg kan benytte og dele på nettet.





1 kommentar:

  1. Super fin Thinglink - måske vi kunne arbejde videre med den som en del af SOPU præsentationen.

    SvarSlet

Efter 2. vejledning - nu snart med en færdig synopsis

Så tror jeg snart, at synopsis er på plads, men jeg har også været i gang med læsningen pænt længe. Jeg vil gerne skabe aktiv deltagelse v...