søndag den 27. januar 2019

Præsentation til medstuderende

Kort om mig ved præsentation  første dag på modulet

Så er vi igang, og jeg har oprettet min første blog, der gerne skulle følge mig på hele modulet som en portfolie.
Jeg håber - og det gør mine kollegaer også - at jeg kan bibringe vores vejledning nogle nye indspark. Bliver spændende :-)

Jeg arbejder på en social- og sundhedsskole. Oprindeligt som underviser på alle skolens uddannelser, men de sidste 10 år i en funktion som uddannelsesvejleder.
Min hverdag er mangfoldig - samtaler med kommende elever - særligt til GF2, oplæg til bro-hold, vejledning til elever ift. at lave ansøgninger, rekruttering mv.

Jeg tror, at mit fokus for modulet vil være mine informationsmøder med ansøgere til Grundforløb 2



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Efter 2. vejledning - nu snart med en færdig synopsis

Så tror jeg snart, at synopsis er på plads, men jeg har også været i gang med læsningen pænt længe. Jeg vil gerne skabe aktiv deltagelse v...